mandag den 18. juli 2011

Hvordan jeg starte min drøm om drivhus

Nu er sæsonen rimeligt godt igang, men vil lige prøve at sætte jer ind i hvordan det hele startede.
En af mine gode venner  haft drivhus i mange år, og snakke meget om hvor dejligt det var, og hvor sundt og miløje venligt det var. så jeg besluttede mig for at starte mit helt egen drivhus op.
Jeg tænke at jeg kunne spare mange på, at bygge mit egen eget drivhus, hvis jeg skulle havde ude og købe et drivhus kunne jeg ment havde gået af med flere 1000 kroner.
Jeg havde engang haft et hønsehus, det blev lavet om til en åben terrase(træ skellet blev ikke nedlagt, væggen blev næsten fjernet, men blev der for vind beskyttelse). vi havde ikke brugt terrasen særligt meget, faktisk kun den ene gang, hvor vi lavede det.
Jeg byggede drivhuset med nogle hårde plastik pladder.
Det havde den perfekte virkning, temperaturen blev hvor den skulle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar